Bij klachten, vragen en suggesties
Wij zien je graag tevreden! Heb je daarom een vraag/opmerking/klacht/suggestie of gewoon een leuk idee? Je kan op verschillende manieren contact met ons opnemen. Hieronder vind je ons contactformulier, maar je kan ook rechtstreeks een mailtje sturen naar [email protected] of bellen naar onze winkel op 050-3117567. Ook zijn we te vinden op Facebook en Instagram!
Bij een klacht op jouw webshop bestelling
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door jouw klacht te mailen naar: [email protected]
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Veelgestelde vragen
1.1 Hoe maak ik een account aan en waarom is dat handig?
De voordelen van een account zijn, dat we je kunnen onthouden en je niet telkens alle gegevens weer opnieuw hoeft in te vullen. Ook kan je dan een wensenlijstje bijhouden, wat natuurlijk heel handig is als niet alles in één keer kan/wil bestellen. Je maakt een account aan door rechtboven in de hoek op het poppetje-icoon te klikken en daarna te kiezen voor 'Account aanmaken'.
2.1 Waar vind ik de algemene voorwaarden?
De algemene voorwaarden vind je onder het kopje 'klantenservice' en dan 'algemene voorwaarden' helemaal onderaan de pagina.
3.1 Mijn favoriete sieraad is verkocht. Hoe blijf ik op de hoogte mocht het product weer te koop zijn?
Sommige producten, zoals de unieke LiAtelier ontwerp sieraden, komen niet weer op voorraad. Als het gaat om een verkocht sieraadontwerp dan kan je een afspraak maken voor een soortgelijk eigen ontwerp. Sommige andere producten, zoals de sjaals, komen wel weer op voorraad.
3.2 Verschilt het assortiment in de webshop met de fysieke winkel?
Ja het assortiment verschilt heel sterk. In de winkel hebben wij duizenden sieraden liggen en andere bijzondere (cadeau)artikelen. Het online aanbod wordt ook verkocht in de fysieke winkel. Het aanbod uit de winkel is onmogelijk allemaal online aan te bieden. Kom daarom vooral langs! De webshop is groeiende en zal steeds meer nieuwe producten krijgen. Voor een voorproefje wat je in onze winkel in Groningen kan vinden, kan je hier bekijken.
4.1 Op welke manieren kan ik een online bestelling betalen?
Een online bestelling kan op verschillende manieren betaald worden. Dit kan door het bedrag over te boeken op onze rekening (NL25BUNQ2031947370 tnv Liatelier Webshop) maar ook via iDeal. Mocht je in de buurt zijn, dan kan je je product online afrekenen en in de winkel ophalen. Deze voorkeur kan aangegeven worden tijdens het bestelproces.
Indien je graag wilt dat de aankoop alsnog per post opgestuurd wordt, neem dan contact op met ons. De pakketkosten kunnen vervolgens overgemaakt worden op onze rekening. Het is belangrijk dat het ordernummer vermeld wordt. Bel en mail ons zodat wij dit niet over het hoofd zien. Wij krijgen namelijk geen automatische melding van jouw wijziging en hebben jouw attendering nodig om te horen dat je alsnog graag je pakket per post ontvangt.
5.1 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Als je een bestelling bij ons plaatst, zullen wij het binnen 1-3 dagen verzenden met PostNL. Je krijgt dan een Track & Trace-code, zodat je het pakket kan volgen.
6.1 Hoe werkt het als ik iets wil bestellen?
Genoeg leuke spullen natuurlijk in onze webshop! Als je iets ziet, wat je graag wilt hebben, klik je op het artikel en vervolgens op de knop 'In winkelwagen'. Als je uitgeshopt bent, ga je naar de winkelwagen rechtsboven in de hoek. Daarmee ga je verder naar het betaalproces. Als er iets mis gaat, of je zoekt iets wat niet in de webshop staat: mail ons dan op [email protected]
7.1 Kan ik een artikel laten inpakken als cadeau?
Ja, dat kan! Tijdens het bestelproces kan je aangeven dat het een cadeau is en je het graag wilt laten inpakken. We pakken het met liefde mooi voor je in! Selecteer deze optie in onze webshop.
Je kan kiezen voor een kaart erbij met handgeschreven tekst. De tekst die op het kaartje moet komen te staan, vul je in bij het opmerkingenveld bij het kaartje, of tijdens de laatste stap in het bestelproces.
8.1 Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?
We vinden het hartstikke leuk als onze klanten zich willen abonneren op onze nieuwsbrief. De nieuwsbrief verschijnt niet echt op regelmatige basis, eigenlijk alleen wanneer we echt iets leuks of belangrijks hebben wat we graag met jullie delen. Ook vind je veel nieuwtjes op onze Facebookpagina. :)
Om je aan te melden voor de nieuwsbrief ga je onderaan naar de pagina van de website; hier vind je een mogelijkheid om je in te schrijven. Het is ook mogelijk om het via je account aan te vinken.
8.2 Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Wat jammer dat je de nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen! Als je je wilt afmelden, kan dit heel makkelijk: onderaan elke nieuwsbrief zit een knop waarmee je je kan uitschrijven voor de nieuwsbrief.
9.1 Hoe zit het als het product niet bevalt en ik het terug wil sturen?
We vinden het natuurlijk erg jammer als het product wat je hebt besteld niet is wat je zocht. Je mag het, mits ongedragen, terugsturen en wij zorgen dat het verder afgehandeld wordt. Hoe het retourproces precies in zijn gang gaat, dat kan je vinden op de Verzenden & retourneren-pagina. Je kan ook bij ons langskomen in de winkel in Groningen. Daar ligt vast en zeker wél wat je zoekt, met duizenden sieraden in onze vitrines is dat net een schatkamer waar je mag winkelen.